xelifgulxx Kızlar belediyeye başvuru yapan var mı aranızda başvuru mu yapıyoruz ne zaman yapiliyor bilgilendirir misiniz
AyiPeddington xelifgulxx Konya’da yaşıyorum yanibasimda Karatay uygulaması indirdim. Başvuru ordan yapılıyor. Bebek doğup kimliği falan çıkınca
KuzeyinAnnesi10 xelifgulxx İstanbul da ibb doğmadan başvuru alıyor ama verdiğine ben inanmıyorum. Bağcılar belediyesi de doğduktan sonra başvuru alıyor canım.
Sevdaltun Bazı belediyeler doğumdan sonra ilk 3 ay başvurun diyor bazı belediyeler 32. Haftayı doldurunca veriyormuş ben Aliağa belediyesine mesaj attım beni aradılar doğumdan sonra hilal masayı arayın hediyenizi gondereelim demişlerdi
Sinemmm1 KuzeyinAnnesi10 İBB de çalışıyorum verdiğine neden inanmıyorsunuz acaba😊 tabiki herkese verilmiyor. kişi başı düşen gelire bakılıyor. Kişi başı düşen gelir yüksekse alamazsınız.
KuzeyinAnnesi10 Beyzanury1234 yaptım çıkmadı 1 ayliktim başvuru yaptığımda hamilelik sürecinde yapılıyor.
Htchlg Merveser41 ben de 18 haftam da başvurdum 28 haftamda hemşire geldi bilgi verdi ve çantayı bırakıp gitti ben de Kocaeli de oturuyorum