Merhaba hanımlar 6 haftalık hamileyim dün ilk doktor kontrolüne gittim kese büyümüş bebekte göründü doktor ilk kontrol olduğu için tonlarca tahlil istedi bir de sol over 4 cm yakın boş bi kistim var ca125 değeri 348 çıktı beni perinatoloji ye sevk etti görüştüm ama çok küçük olduğu için bakamayız dediler özel de bi doktora da gitmeyi düşünüyorum yaşayan var mı böyle bi durumu