Selam kızlar 🤗
Dün doktor kontrolüm vardı 2 aydır idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor bende bu ay daha da yükselmiş değerlerim doktor toz antibiyotikle 10 günlük antibiyotik vermişti geçen ay kullandım yine geçmemiş aynı ilaçları verdi.
Enfeksiyonu geçirmem için ne yapmam lazım daha da yükselmesin değerlerim?