Seyyyma7 Ay çok şükür kalp atışımızı duyduk🤗🤗🤗❤️ Çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin🥰 Kızlar aklıma birsey takıldı ama. Ultrason kağıdında 8 hafta 4 günlük görünüyor ama doktor 6 hafta 3 günlük dedi geç döllenme sebebiyle geriden gelmesi bir sorun teşkil eder mi , bu durumu yaşayan var mı
Beyyza Seyyyma7 canm bende 8 hafta 2 gün bugun kontrolum vardı hala duyamadık kalp atışını ve doktorum alınması gerekli dedi sen nerde oturuyorsn hangi hastaneye gidiyorsn yani başka doktor araştırıyorum bnde tek doktorla kalmak istemiyorm 😞
Defne00Duru Hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah 😘 geç döllenme bi sıkıntı teşkil etmiyor benim 2. Gebeliğim şuan 29+4 teyim bende de geç döllenme var normalde 31. Haftada falan olmam lazımdı doktorum bi Sıkıntı olmaz bebekte gelişiminde demişti en başında
Seyyyma7 Defne00Duru içime su serptin canım teşekkür ederim 🥰 peki gelişiminde şuan birsey var mı gerilik filan
SeymaK Seyyyma7 benim de ultrason son adet tarihime göre 1 hafta geride ona göre takip ediyorum ben ultrasonda neyse o bence önemli bişey değil normal yani 🐣🦋
Seyyyma7 Beyyza ben İskenderun’da Palmiye hastanesine gidiyorum canım ERTAN AYDIN doktorum. Sen de doktor araştır mutlaka farklı doktorlara git mutlaka . Allah yardımcın olsun canım duyarsın insallah 🥰
Seyyyma7 Dderryaa ay canım teşekkür ederim allah razı olsun 🤗 Doktor demiş miydi sana bir problem olmaz diye, ben kalp sesini duyunca çok heyecanlandım sormayı unuttum😔
Dderryaa Seyyyma7 sordum canım hiç bişey olmazmş mesela benm son adet tarhim 1ekimdi onu 22ekim olarak değiştirdi tahimini doğum tarihinide 29.07.2019 olarak kayıt aldılar ben zaten pinpirikliyim eşimde aynı hemen sordk
Sumeyyeyahsi Şeymacım hayırlı olsun 🥰 Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin çok sevindim 😘 doktor bi sıkıntı olsa söylerdi kalbini ferah tut haftalar bazen şaşıyor ultrasonda