Kızlar şimdi kontrolden çıktım doktor bebeğin başının kanala indiğini söyledi beni korkuttun dedi. Rahim ölçüsü hala kalın iyi dedi nst bagladi bı sıkıntı yok dedi. Çok kasildim ve korktum böyle durum yaşayan var mı neler yaptınız yada neler yapmalıyım. Bebek hareket ettikçe altta baskı hissediyordum zaten aklıma gelmişti ama belki normaldir diyordum. Bide memlekette doğum yapacaktım yol gitmem gerekiyor 2 yada 4 saatlik etkiler mi?