Ozmens İlk aylarımda çok yoğun bulantı kusma yaşamıştım sonrasında geçmişti çok nadiren oluyordu 37. Haftadayım bu hafta yeniden artmaya başladı bunu yaşayan varmı gerçekten çok zorlanıyorum
Aytekinnn Ben 38+4 haftalık hamileyim, ara sıra bulanmalarım oluyor, ilk aylardakı gibi, amma kusmuyorum, biraz da çok aç kalınca bulanıyor, bişeyler atıştırıyorum geçiyor. Sabahları karnım aç oluyor diye çoğu zaman bulanıyor midem.
Ozmens Evet aç kalınca oluyor ama ben kusuyorumda aç kalmamaya çalışıyorum aık sık yiyorum ama bazen hiçbişey işe yaramıyor