Bilge27 benim de ilk gebeliğim 5 haftalıkken düşük oldu ben 4 ay sonra yeniden hamile kaldım şu an 9 haftalık hamileyim çoğu doktor ilk düşüğü takmıyor ama ben gidip genetik test yaptırmıştım iyi ki yaptırmışım pıhtılaşma çıktı bende bence sizde üzerine düşün yaptırın sonradan tekrar sıkıntı çıkmasın çok geçmiş olsun