aslanprenses_ ben yapabiliyorum çok şükür. 38 haftalık hamileyim. Eskisi kadar hızlı değilim ama yavaş yavaş kendimi zorlamadan yapıyorum. Zaten doktor da squat yap hareket et filan dedi, onun niyetine😂 Bünyeden bünyeye değişiyor tabii, yapamıyorum diye kendinizi üzmeyin.