İyi günler herkese. Şu an 8+4 oldum. 12. Haftadan sonra direkt olarak fetal dna yaptırmak istiyorum. Ama merak ettiğim şeyler var. Fetal dna testi yaptıktan sonra ikili taramaya ya da detaylı ultrasona gerek kalacak mı? Ve ben doktora bu testi yaptırmak istediğimi söyledikten sonra yine benden klasik testleri ister mi?