Nurdrmz_24 Hanımlar 37+5 de doğum yapacağım 2. Sezeryanım olucak bazıları çok ağır geçiyor diyor bazıları ilkinden daha hafif diyor son zamanlarda 2. Sezeryan olan var mı biraz endişeliyim🥲