Eflinlina bende 27haftadayım ve yaklaşık 1aydır karnım sürekli ağrıyordu gece uykudan uyandırıyordu ağrı düşünün o kadar belki ediyordu kendini. Birde karnım benim bu ay birden çıktı, doktorda dedi zaten bu ay fazla gelişmiş bebeğin diye, ağrıyı ona bağladı ve magnezyum yazdı onu kullanmaya başladım birde her gün en az 1tane sade soda içiyorum bunları yapmaya başladıgımdan beri ağrımıyor. Size de tavsiye ederim bende işe yaradı belki sizde de yarar🌸