nniduaa haftaya yeni girdim ve bugün detaylı ultrason günüydü, yani ne kadar uğraştıysa yine de hareket etmedi bebegım ve uygun pozisyonda degildi bazı ölçümler için yarın Bi daha gel dedi gitmesem problem yaşar mıyım acaba yani genel olarak baktı ama kararsız kaldım tekrar gitmem gerekir mi qcaba
bdenerigokce nniduaa tabiki gitmelisin, bakamamış ki. Genel olarak diyorsun ama belki bakmadığı yerde bi sorun var inşallah yoktur da yine de git tabi
e_blue_sky_a nniduaa evet mutlaka git. Detaylı ultrason çok önemli. Bebek doğunca müdahale edilmesi gereken şeyler gözükür. Yemek ye öyle git, tatlı yeme, lavabona gir içeri girmeden
nniduaa elifsen çikolata yedim şu içtim ama yok 1 ay kadar önce geldiğimde yine hareket ettirememistik ama o zaman küçük normal dediler
elifsen nniduaa evde takip edin ne yapınca hareket ediyor. Ama Türk kahvesi ve bitter çikolatayı deneyin mutlaka