Hilal_blc son mesajları okuyamadım ama maşallah iyi kilo almış benimki 2200 kilo hiç üzülme benim 2. Oğlum 2600 doğdu bazı bebek dışarıda daha iyi kilo alıyor. 34. Haftada kilo alımı durmuştu. Çünkü ilk oğlumun peşine çok yormuşum kendimi hastanede yatırdılar yok kilo almayınca aldılar. Normal beslenme düzeninde aylıklarını geçti bile. Önceliğin sağlıklı olması başka bir durum olmasın da kilo hiç dert değil.
Şimdi 3. Oğluma hamileyim yine34. Haftada sıkıntı yaşadık bakalım bu cuma kontrolde kilo almış olacak mı? Kiloyu dert etmiyorum da benim kan değerlerim çok düşük takviye alıyorum onlar yükselmeden alamam seni doğuma diyor🥺