Merhaba, çoğumuz normal doğumdaki sancılardan vs korktuğu için sezaryen istiyor ama benim daha farklı sebeplerim var, bilgisi olan beni aydınlatabilir mi? Normal doğumu cok istemiştim fakat;
-Bebeğin genellikle mosmor zorlanarak çıkması
(Bu esnada havasız kalıp zeka geriliği yaşayan bebekler var bunlardan birisi maalesef kuzenim)
-Bebeğin kafasındaki şekil bozuklukları
-Annenin vajinasının genişlemesi ve çoğu zaman sonradan daraltma estetiğine ihtiyaç duyulması
Tabii ki burada en öncelikli olan bebek sağlığı.
Ben de sezaryen doğmuşum, sezaryen bebekleri kafalarında vs hic bir sekil bozuklugu olmadan 3 dakikada çıkarılan cocuklar. Siz bu konu hk ne düşünüyorsunuz?