Bta 5 bck aylık bebeğim 1 hafta sonra 6 aylk olucak bi gözünde sanki içe doğru kayma var gibi bole olup gecicimi kalicimi yaşayan varmı acaba çok merak ediyorm moralim.bozuk
Sevdaltun Eskiler şey diyor yan yatiriyorsnuz ya her iki tarafa eşit yatırın yoksa gözü kayar çocuğun derlermiş ne kdr doğru bilememde
elifsen 1 seneye kadar normal deniyor. Daha göz koordinasyonu zayıf oluyor çünkü. 2 yaşına kadar aynı derecede devam ederse gözlük veriyorlar