Gizemnur20 Kızlar 40 günlük oğlum var gece 2 den bari uyumuyor sürekli tam dalacak gibi oluyor kasılıp kalkıyor bağırıyor neden böyle oluyorki
Gizemnur20 Yenibirannee benim tam 2. Hafta da başladı gaz sorunum kolik bir bebek ama bu sefer farklıydı
Bsrdmrblk22 Bebeklerin atak haftaları oluyormuş birde bizimki de dün 15:30tan gece 1e kadar uyumadı 🙄 3-4 günlük atak günleri oluyor diyorlar bazı haftaları varmış öyle bir durum olabilir belki