teacher-mom21 ben de tüp bebek tedavi sürecimden beri günde 3 kez kullanıyorum 23 haftadır.
Herhangi bir kaşıntı tahriş vs yapmaması lazım, muhakkak idrar tahlili fln yaptırın, mantar veya enfeksiyon olabilir.
Bende de başından beri ilacın dışa akması oluyor, genellikle gündüz yan yatarken atıyorum, bi süre de kalkmıyorum içeride kalmasına daha etkili oluyor.
Bende de tek yan etkisi fitili attıktan sonra kısa süre içinde çişim hemen geliveriyor ☺️