Mavij Kızlar sancıların var dediler açıklıkda başlamış normal doğum diyor doktor yatırayım mı ama bekletebilir biraz dedi bende eve gelmek istedim izin verdi sancı sıkıştırınca gelirsin dedi sizce ne zaman olur ağrım var epey ama dayanılmaz değil henüz
Trldyg https://mutluresim.com/images/2023/10/19/na2TRz.jpg. Benimde bu sekildeydi ama nst güzel dediler eve geldim 3 gündür de oluyorum sancidan 😪
Mavij Trldyg açılmanız da varmı evet fena vuruyor bazen bol bol plates hareketleri yaparım inşallah kolay ve çabuk ilerler hayırlısıyla
Mavij Trldyg bebeğinizin kilosu azsa içerde kalsın biraz daha diyede bişey dememmiş olabilirler belki ben 38+3üm ama ultrasona göre 2 haftada ilerdee