Benim arkadaşım yakın zamanda yaptırdı. Sonradan bel ağrısı olmamış ama sancıları tamamen kesilmemiş yani belli bir açıklıktan sonra hissetmeye devam etmiş açıkçası, o yüzden bana gereksiz geliyor. Bence doğuma gidince karar verin eğer dayanamayacak gibi olursanız yaptırırsınız