Elifee Ben hastane çıkışı almadım. Onun yerine toplamda 10 tane takım (üst zıbın ve altı patikli pantolon) alacağım. 4-5 tanede boydan çıtçıtlı tulum yeterli olacak. Zaten Body vs ayrı ayrı aldığım için hastane çıkış seti almamın anlamı olmuyor onlarda da genelde body alt üst takım bere vs var ve onların bedenleri yenidoğan olduğu için uzun süre giyemez. Onun yerine ben 3-6 ay olarak onun içindekileri alacağım.