Yakın zamanda annemin bir akrabasi 20 yasinda cinayete kurban gitti. Ben de gitmedim cenazeye çünkü genç ölüm annesi sevenleri çok ağlar bağırır hamileyim etkilenmemek mümkün değil. Bebeğime de bu stresi yaşatmak istemedim. Ama belli bir yaşın üstünde beklenen bir ölümse sizi çok yipratacaginizi düşünmüyorsanız gidip duanızı edip son gorevinizi yerine getirebilirsiniz bence. Başınız sağolsun 🙏