aybukekurt55 ilk doğumumda çok fazla ve gereksiz şeyler koymuştum ve baya orta boy valiz ve bebek çantasıyla gitmiştik. Bu sefer sadece kullandıklarımı koydum ve küçük boy valiz yetti.
Benim hazırladığım çanta şu şekilde
Bebek için ;
10 lu hastane çıkışı ( bir takım)
5 li takım ( 2 takım)
Çorap / eldiven / ağız silme mendili ( 3 er adet)
Kalın battaniye ( bir adet)
Müslin örtü ( bir adet)
Penye battaniye ( bir adet zaten onlu takım içinde de bir tane var )
10 tane yeni doğan bez
1 tane ıslak mendil
2 adet alt açma örtüsü
Pişik kremi
Anne için ;
Düğmeli pijama takımı ( iki takım )
Gecelik - sabahlık takımı ( sezeryana dönersem diye koyuyorum)
Hırka
Terlik ve çorap
Emzirme sütyeni ve atleti ( üçer adet)
Depend ( zaten ilk başta hastane ped veriyor sonrası için gerekirse diye beş adet)
Tesettürlü olduğum için yazma ve hazır bone koydum
Havlu ve kağıt havlu
Yanımda eşim kalacağı için ;
Pijama takımı
Terlik