Snadmn Hayır kuzum ya öyle saçmalık mi var sen ne bakıyorsun eczacıya
Ben de bilmiyordum ilk bebegimde doktor raporu farklı çıkarmıştı %80 ben ödüyordum
Şimdi ki hamileliğimde raporu devlet Hastanesi’nde çıkardım %100 ücretsiz alıyorum 2 tane kod var ege rdoktor onunla giriş yaparsa ücretsiz alıyorsun
Birisi venöz yetmezliği diğeri tam olarak bilmiyorum ama ücretsiz alabilirsjn