Feryaa Arkadaşlar merhaba sakaryadaki doğum ücretleri hakkında bilgi verir misiniz lütfen 33 haftalık hamileyim?
Blackkcat Anemo5461 merhaba canım,şimdi Beyhekimi aradım fiyat bilgisi veremiyorlarmış telefonda,sezaryen ve normal aynı mı acaba,ben Şenol Şafağa gidiyorum da anlaşmalı Beyhekim ve Adatıpmış merak ediyorum güncel fiyatları
Hilllada Evet medar sezaryen 13 normal 15 ilk sorduğumuzda sezaryen 11 normal 13 tü sürekli zam geliyor. Muayene ücretlerine de aynı şekilde sürekli zam geliyor
Ozlem5354 Hilllada ya o kadar şey soracaktım çoğunu sormayı unuttum 🤦♀️ Gülten Demirsoy benim doktorum çok memnunum. İlk gebeliğimde de Gülten hanımdı. ♥️🌸
Hilllada Ozlem5354 benim ilk gebeliğim Ertan beye gidiyorum bende ☺️ of bende onu sorarım bunu sorarım diyorum gidince hepsini unutuyorum 🙈😂
Ozlem5354 Hilllada arkadaşımda Ertan beyde doğum yapmıştı. O da çok memnundu🌸 heyecan yapıyoruz unutuyoruz valla 🙈
Anemo5461 Merhaba telefondan Bilgi vermiyorlar evet bende ücretlendirme servisinden Bilgi alıyorum gidince 3 hafta önce gittim 10500 dediler aralık 10-20 arası gibi doğumum sezeryan ama normalde aynı dedi ekstra 2. Gece kalırsan 2bin 500 TL alıyorlarmış ama hekimlerimiz 1 gecede çıkartıyor dediler. Siz özel kliniğe gidiyorsanız belki farklı olabilir ne kadar anlaşmalı olsada doktorunuza sorun yada gidip hastahaneden Bilgi alın daha net olur sizin için
Blackkcat Anemo5461 benim doğumuma çok var kesin zamlanır o zamana kadar,martın ilk haftası inşallh,Beyhekimi merak ediyorum yenilenmiş dedi Şenol Şafak orayı önerdi ama bilemiyorum tabi önceki doğumumda Adatıpta olmuştu