Kızlar merhabaaa geçen hafta çarşamba günü kanamam oldu beta 172ye düştü doktorum Betanin 0-10 aralığına düşmesi gerektiğini söyledi bugün kontrolüm vardı rahim duvarın incelmiş bu güzel bişey dedi kanamam da devam ediyor ama Beta düşmemiş 175 olmuş cuma günü tekrar kan vereceğim net bişey o zaman konuşuruz düşmemesi sıkıntı dedi. Beta düşmezse ne gibi sorunlar yaşarım ya da bu durumu yaşayan varsa cevaplarsa çok sevinirim