Kızlar doğum yapalı 2 ay olucak 5 gün sonra sezeryan yerim hafif kaşınıyor arada ve dikiş yeri kızarık mor gibi normal midir? Kabızdım bu aralar ıkınmaktan dolayı olabilirmi yada cok ödemim vardı ödemlerimi attım cok şükür kilomu da verdim bu yüzden olabilir mi