Busrahio getirmene gerek yok, hastane sgkya girişi yapıyor. İsterse şirket insan kaynakları (ya da yetkili departman hangisi ise) girip sgkdan kontrolünü yapabiliyormuş.
Yanlız diyelim ki 37. Haftaya kadar çalışabilir raporu aldın, sonra 35. Haftada izne çıkmaya karar verdin o durumda çalışamaz raporunu şirkete götürmen gerekiyormuş..