Tubatgn sevcann1907 66 ile hamile kaldım. 83 ile doğuma girdim. 68 kiloyum. 7 buçuk ay oldu doğum yapalı. (182 boyum)
Meyra55 Merak etmeyin ilk 1 ayda kiloların çoğu gidiyor benim öyle oldu 🤪 95 kg ile doğuma gittim aşırı ödemim vardı aşırıı yürüyemiyordum ödemden 2 ay olucak doğum yapalı 81 kg oldum dikkat etmediğim halde ve vermeye de devam ediyorum
Bsr_0 Meyra55 ay inşallah ben de veririm dogumdan sonra daha fazla kilo alirim düşüncesi yiyo bitiriyo beni 🙈🤭