Yenibirii Normal doğum yaptım bir hafta oldu baya da kesiğim var temiz tutup batikon sürmeme rağmen iltihaplandı.. böyle bi durum yaşayan varmi? Siz neler yaptiniz düzelmesi icin?
teachermom1 Yenibirii Doğum dikişini bilmem ama meme estetiği olduğumda dikişlerim enfeksiyon kapmıştı. Doktora gittim onlar pansuman yaptı ve antibiyotik başlamışlardı. 1 haftada geçmişti. Doktora gidin.