Cansuu55 Fgn0889 doktorum bana izin vermedi boya normalde bile zararlı hamileysen x2 olarak düşün dedi bana
GiGi1 Fgn0889 doğumuma az kaldığı için geçen hafta doktoruma sordum ve asla önermediğini ve ilerde (Allah korusun) çocukların lösemi riskini arttırdığını söyledi bu yüzden doğurduktan sonra ne yapmak istiyorsan yap dedi☺️
Mellyyy 4 aylıkken boyadım bende kararsızdım doktorum ilk 3 ay önermiyoruz dedi kanıtlanmış elle tutulur bir zararı yok dedi ama önlem amaçlı ilk 3 ay gelişim olduğu için boyatmıyoruz dedi boyadım Allaha şükür birşey olmadı
EbruBoluKaya Benimde doktorum 3 aydan sonra izin verdi açıcı ve renk değiştirme tapmadan açık havada boyat dedi ben 17 haftalık falanken balkonda kendim boyadım 34 haftalığız şuanda doğuma yakın gene evde boyayacağım