Ecovit çoğu hamilede olan bir şey. Bende de oldu ama çıktı, şükür. Eğer çıkmazsa sezaryen oluyorsun. Ama endişe etme, ilişki yasak oluyor. Hareketlerine dikkat et. Benim 22.haftamda yukarı çıkmıştı. Rahim büyüdükçe o da yukarı çıkıyor, hele ilk hamileliklerde. Umarım en kısa zamanda yukarı çıkar 🤲🏻 sen stresten uzak dur yeter