Fettah canım benim alt 218 ast 140 çıkmıştı. Dahiliyeden randevu alıp gidip ultrasonda karaciğer ve safra keseme bakıldı ve hiçbirşey çıkmadı. Bazen kullandığımız ilaçlardan dolayı ya da gediğimiz yemeklerden dolayı hamilelik olsun ya da olmasın değerlerimiz yükseliyor. Bir süre sebze ağırlıklı beslen, bol su iç ve çok fazla baharatttan uzak dur. Farkı göreceksin. Benim değerlerim 2 ayda çok büyük bir inişe geçti.