gokcetugumm bu gebeliğim de yapmadılar canım ama ilk gebeliğim de riskli geçmişti ilk bebeğimde 22 haftalık iken doğum pozisyonu almıştı erken doğum olmasın diye iğne tedavisi yapılmıştı ama yine de 34 haftalık doğmuştu oğlum. Bu defa yapılmadı sadece ağır işler çok ayakta durmak yasak ama maalesef 2 çocuğum daha olduğu için dinlenmek oturmak mümkün olmuyor ona rağmen 36 haftalık olduk benim maalesef hafif sancılarım da mevcut belimde ve kasıklarımda adet sancısı gibi sancılar oluyor 38 e kadar dayanırsa şükür diyeceğim, doktorunun tedaviye başlaması gerekirdi canım en azından daha iyi bir tedbir alınmış olurdu , gerçi sancı çıkmamış anladığım kadarıyla, rahim ölçünde iyi imiş bi aksilik olsa idi doktor gerekli işlemleri yapardı diye düşünüyorum. Kendini çok kasma yorma şu süreçte bol bol dinlenmeye çalış ağır eşyalardan uzak dur elinden geldikçe