Acoso Kızlar 37+4 haftalık diyabet hastası gebeyim. Kasılmalar çıkınca bir de 2. Sezaryen olacağı için doktor riske atmak istemedi. Oğlundan ayrı ilk kez başka yerde yatıyorum bir yandan da sezaryen korkusu bizim için duanızı beklerim olur mu? Bir de varsa 2. Sezaryende güzel şeyler yaşamış anneler rahatlatırsa sevinirim 🥲
aysegullozdm Acoso ayyyy inslahh sağ salim kucağınıza almanız dileğiyle..Hiç korkmayın dogurmadim daha ama içiniz rahat olsun ne olur Allah yardımcınız olsun dualarım sizinle 🩷🩷
Canan-_16 Acoso merak etmeyin ilkini nasıl atlattıysanız bunuda atlatırsınz Allah güç kuvvet versin benimde 2 hamileliğim olacak sezeryan bakalm
Melonicka Acoso hiiic korkmayın , doğum için haftaniz da güzel. Kendinize ve bebeğinize güvenin 🙏 onun kokusunu içinize çekeceğiniz anı hayal edin ki korkunun yerini heyecan alsın 🌸 Rabbim yardımcınız olsun. Bebeğiniz sağlıkla şansıyla bereketiyle gelsin ☺️🌸
Acoso Melonicka Ne güzel şeyler söylemişsiniz güzel anne 💖🙏 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah rabbim hepimizin yardımcısı olur kolay geçer 🙏🥹
Melonicka Acoso ne kadar güzel moralle girerseniz o kadar güzel geçer 🌸 Şimdi bebeğinizle güzelce dinlenin , sonuçta aynı bedende son anlarınız, bunun keyfini çıkarın ☺️🥰 Doğum sonrası güzel haberlerinizi bekliyoruz 🥹🙏
Bbbsr Acoso 35+2yim sanırım 2 hafta sonra bende bu endişeleri yaşıycam 😊 ikinci sezeryanım olcak benimde korkuyorum inşallah iyi geçer sizinde benmde herkesin. Burdan yazın lütfen tecrübelerinizi
Acoso Bbbsr Amiiin inşallah değerli kardeşim, Allahın izniyle inşallah olumlu tecrübelerle sizi de bilgilendiririm 🙏🌸💖
Acoso Melonicka Çok doğru söylüyorsunuz inşallah sağlıkla ailemizin yeni üyesi olarak yepyeni bir sürece başlayacağız 🙏 Mutlaka haber vereceğim inşallah 🌸🌸
Melek2324 Sağlıkla kavuşun inşallah. Haftası da güzel maşallah. Güzel düşünün güzel olsun herşey🐣 kavuşmanıza çok az kalmış çok heyecanlı bnce😊 Rabbim kolaylaştırsın