Semila Yaa valla burda bir postta da okudum bu aralık bebekleri havalar soğuduğu için gelmiyor sanırım . Ama ben 21’ine kadar doğup yay olmasını istiyorum oğlumun 🙈 bu doğum belirtileri neden başlamıyor 🤦🏻♀️ 37+4 olduk
Btugl Semila benimkide 17 ocak vaktinde gelirse oğlak 5gun gecikirse kova kısmet artık abisi 10 ocak oglak😂😂😂
Bilge35 Semila ben 39+5 im hala tık yok. Zaten artık olmasında çarşambaya sezaryen oluyoruz da. Su zamana kadar hafif regl sancısı dışında bi şeyim olmadı
Brlgry Btugl Benimde oğlum oğlak veya kova olacak büyük ihtimalle kova olucak hiç istemiyordum ama yapcak bir şey yok 🤗🤷♀️