Kızlar merhaba bu platformda hemen hemen her gün doğum hikayelerini özenerek okuyordum
Bu sabah 37+6 da kontrole gittim acil doğuma aldılar çünkü küçük hanım kordonunu boynuna bağlamış
Abartmıyorum 15 dakşkakada kızımı kucağıma aldım biraz ağrım var ama herşey yolunda
Bugun doğum sırasında bekleyen bütün arkadaşlara dua ettim hepinize hayırlı doğumlar sağlıklı kavuşmalar olsun diye
Bu arada ultrason kilosu 3000 gr
Bizim küçük hanım 2850 gr doğdu şükür ikimizde sağlıklıyız