Nesli46 Kızlar bilgisi olan yazsın <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/10/19/naNufq.jpg” alt=“naNufq.jpg” border=“0”> Ben resime bakınca sonradan gördüm doktor bişey söylemedi
Burcuilker1 Nesli46 doktorunuz herhangi bir şey demedi mi sonuçta kanama olunca ilaç veriliyor ve dinlenmemiz gerektiğini söyler
damlacgul Nesli46 bi şey olsa söylerdi ya da akıntın olurdu. Dikkatli ol yine çok ağır iş yapma yorma kendini. Doktorunu ara istersen ya da tekrar git bir şey görürse progestan yazar onu kullanırsın
Nesli46 damlacgul devlete gidiyorum ya bidahaki kontrol 5 hafta sonra hep randevu almak mümkün değil😒
damlacgul Nesli46 korktuysan randevusuz çık git nolacak ben kaç kere gittim farklı doktorlara devlette. Aklında kalacağına 5 hafta, sormuş olursun en azından
Burcuilker1 Nesli46 beyaz akıntı normal aynen bende de başından beri devam Allah korusun diğer olumsuz şeylerden😊
Nesli46 Burcuilker1 âmin allah korusun hepimiz sağ salim alalım kucağımıza kalp atışı duyuldu şimdiki korkumuz bu ya bişey olursa hareketlenene kadar korkmaya devam edicez böyle 😔
Burcuilker1 Nesli46 valla canım bende hareketlerini yeni yeni hissetmeyw başladım 19+6 olduk bir gün kımıldamadı öylw korktum ki doğana kadar bizler hep bir korku ile yaşıycaz herhalde