Guzelka ben de sizin gibiydim toplam 3 kere kusmuşumdur hatta kusamadığım için herkes ay ne rahat hamilelik geçirdin hiç kusmadın dedi ama bir ben bir de o tuzlu çubuk krakerler biliyor ne çektiğimi tuzlu bir şey yemediğim anda şiddetli mide bulantısı başlıyordu neyse ki çok sürmedi 13. haftamda rahatlamaya başladım doktorum bana tuzlu çubuk yerine galeta tavsiye etmişti ama tadını sevmediğim için yiyemedim siz de deneyebilirsiniz umarım işe yarar