Cylnn tam olarak durumun ne bilmiyorum ama her zaman gittiğim herkese tavsiye ettiğim bir doktora hem adet olmadığım için hem de bebek düşündüğümü söylemek için gittim bana erken menapoz deyip adet düzenleyici ilaçlar verdi bu şekilde hamile kalamazsın dedi bunları içmen lazım dedi tahlillerime tekrar baktım yumurtlamamın olduğunu gördüm ve ilacı içmedim içsem de düşük yapacakmışım zaten Allah korusun çünkü hamileymişim ... benzer durum varsa iyice emin ol derim