Merhabalar, kasım sonu aralığın ilk haftası gibi doğum yapacağım. İlk gebeliğim. Bebişi giydirme konusunda tecrübesizim. Kıyafet olarak uzun kollu zıbın altına patikli alt ve üzerine de tekrar uzun kollu bir altlı üstlü bir takım şeklinde giydirmeyi düşünüyorum. Çok mu kalın olur sizce daha ince giyse üşür diye korkuyorum.
Ve yenidoğan için kaç adet zıbın aldınız uzun kollu mu kısa kollu mu tercih etmeliyim???