Arkadaşlar hayırlı akşamlar.
Umarım hepinizin doğumu kolay geçer.
Ben normal doğum yaptım, 22 günlük lohusayım.
Dikişlerim kaynadı ve düştü. Fakat geriye acı ve ağrı kaldı. O da hafif sayılacak gibi değil. Vajina bölgemde çok canım yanıyor. Sanki vücudumun dışında taşıdığım bir parça gibi ağır geliyor bana ve ağrı hissediyorum. Mesela soğuk alırken, ya da alaturka tuvalete çökerken (bir kere durum değerlendirme için kullandım ve çok ağrı hissettim) doğruluyorum mesela, sanki vajinama birileri bir şey batırıyor. Sızlıyor her hareketimde. Bu durum normal midir? Tam olarak ne zaman geçer? Aynı durumu yaşayıp, atlatan var mıdır? Çok bilgim olmadığı için danışmak istedim. Yardımcı olur musunuz? 🥺