Minikmucize13 Kızlar 12.haftada doktorum erkek gibi dedi. 15.haftada %90 erkek dedi. Geçen hafta gittiğimde ise kız gibi gözüküyor şu an hatta 100 diyebilirim dedim. Şaşırdım kaldım sizce ne olabilir. Bir de doktorum çok güvenilir bir doktor olmasına rağmen
Deletedmom_85 Minikmucize13 detaylı ultrasondan önce ki tahminlere çokta itibar etmeyin bence. Çünkü 16.haftadan sonra daha net belli oluyor cinsiyetleri
Ftmnurkc Minikmucize13 benimde öyle olmuştu kız denildi sonra erkek denildi detaylı ultrasonda erkek olduğunu net bir şekilde gördük
Bride_6470 Minikmucize13 16 haftadan önce ki yapılan tahminler doğru olmayabiliyor bende 16.haftada gittim çok net kendini gösterdi bebek
ElayAysen Minikmucize13 Valla doktorum 12 haftadan bildi. Baska doktora görün istersen. Kucukde degilki yanilsin 😂😃😁
busraayksll Valla kuzenimin çocuğu gerçi 8 sene felan oldu fs yone özelde hep erkek dediler kız herdeyi mavi aldı isimli şeyler yaptırdı bı doğdu kız, o kadar korkuyorum ki ,33 haftadayimm hala her muayne de soruyorum doktora
Merve1414 Minikmucize13 başka doktora da git canım ben ilk hamilelgimde 4 doktora sordum 26. Haftamda inandım erkek olduğuna ama 2. Gebelikte 13. Haftada öğrendim erkek olduğunu 3. Yude insalalh erkenden ogrenirim