gkceslck0707 Haftadayım, neredeyse 2 hafta olmak üzere sırt ağrım o kadar çok ki ne yapacağımı şaşırdım doktorum normal olduğunu söyledi, özellikle gece olunca daha da artıyor, sırtım ve kaburgalarımın bittiği yer.. nefes almam da zorlaşıyor batıyor resmen çıldırıcam
Ftmnurkc gkceslck0707 ani çömelmelerden ağır kaldırmalardan ağır işlerden ve gün içerisinde bacak bacak üstüne atmaktan kaçın bir de magnezyum kullan
Blueberry0 gkceslck0707 valla aynn öyle eşime masaj yaptırıyorum 2dk sonra gene aynı o yetmiyor Kalçamla belimde ağrıyor çok zor çok 😒
Beyzaayy 36+0 ben hayatımda hiç sırt ağrısı bilmezdim şimdi ağrıdan duramıyorum agliycak gibi oluyorum doktorum normal olduğunu söylüyor ama beni çok zorluyor özellikle geceleri uykular haram oldu..
gkceslck0707 Beyzaayy dik yürüyemez oldum ağrıdan kalın şeyler giyiyorum ayaklarım sıcak, bilmiyorum üşüttüm mü diyorum ama gaz da yok ovalıyoruz soda içiyorum gaz da çıkmıyor..
IKRAM_01 gkceslck0707 Çok geçmiş olsun canım. Magnezyum kullanıyormusun azda olsa faydası oluyor. Benim oluyor sırt ve kaburgalarım ağrıyor yaaa 26+3 günlüğüz
N-23 Benimde öyle belim ağrıyor sırtım bacagıma vuruyor hepinizin olması içimi rahatlattı inşallah hayırlısıyla bugünleri atlatırız 🤲
Ceydanur12 Bende aynı 26+1 mahvoldum gerçekten bugün sabahı zor ettim nefes alamıyorum bütün sırtım ağrıyor kalçama kadar bi kalkıyorum yataktan dayak yemiş gibi bütün kemiklerim acıyor zor gerçekten allah hepimize sabır ve güç versin inşallah 🙏
Meeryem gkceslck0707 ayni durum 35 haftaligim otursamda kalksamda yatsamda sirtim cok agriyor boyle bi agri bilmyrm hayatimda gormedim