nursanyildiz Hanımlar 30 haftalık hamileyim doktorum 32 haftalık görünüyorsun dedi bu sebeple erken doğum riskinden söz etti bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftanizda doğum yaptınız
lesalgac1 nursanyildiz ilk hamileliğimde hep 2 hafta önden gidiyordu, planlı sezeryan ile (bel fıtığım vardı) 37+2 de doğum yaptım. 3680 gram, 50 cm
nursanyildiz Sumshn evet tokluk şekerim bir tık yüksek çıkmıştı hatta bundan dolayı suyum fazlaydı biraz ama son kontrolumde suyum normal seviyedeydi cuma günü 2. Şeker testimi.vercem
nursanyildiz M-Y2020 aile uzun evet hep uzundu kilosundan dolayi sezeryan dedi ama şekere bağladım ben
M-Y2020 nursanyildiz birde pek güvenmiyorum ben ultrason ölçülerine benim oğluma doğumdan önce 2800 47 cm dedi 3900 54 cm dogdu
nursanyildiz M-Y2020 1 kilo farkla mi ay bilmiyorum ilk gebeligim tüp bebek bide ister istemez stres oldum erken gelirse diye kendimi 30 değilde 32 diye hesaplıyorum artık
nursanyildiz M-Y2020 bebeğin kilosuna bağlı sezeryana yonlendiriyorlar birde bende anne karnında günlerini tamamlasın istiyorum
Baharoloji nursanyildiz şekeriniz olmasa bile yediklerinize dikkat etmelisiniz diyet yapın az kalmış zaten benimde öndeydi 37. Haftada doğurdum biri 37+1 diğeri 37+5 ti
nursanyildiz Baharoloji ne kadar dikkat etmeye calissamda nefsime hakim olamıyorum agzim hiç boş durmuyor
nursanyildiz Baharoloji 37 haftalık doğum bebek için sıkıntılıdır acaba sonuçta hafta erken gelmiş oluyor
YigitPoyrazMomm nursanyildiz en korktum şey ya bizde 2 hafta önde gidiyoruz sağ salim kucagimiza alalım inşallah vaktinde gelmek nasip eylesin rabbim🙏