Shnern Hanimlar 39+3 hamileyim bugun nst e girdim sancim yoktu ve en son 40+3 oldugumda yatisim yapilacak o zamana kadar ne yapayim sancim gelirmiki acaba korkuyorum cok mu zor suni sanci ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Shnern seni korkutmak gibi olmasın ama cok zor canım dayanamiyosun ama acılman olması için o sancıyı cekmek zorundasın sonu guzel hemde cooook guzel ben 6 gun once aldim yavrumu kucagima okadar guzel ki kucagina aldiginda acı kalmiyo
dalin MiracAlpinveUmutunAnnesi 9 gun oldu dogum yapali bende suni sanciyla dogum yaptim 3 gun sanci cektim ama degdi yavrum simdi kucagimda misil misil uyuyor..ins sag salim kavusursunuz yavrunuza.suni sanci zor biraz ama ben dayandiysam herkes dayanirr.herkesde bir olmaya bilir belki sanci.ben cok sancim olunca epidural igne vurdurdum ama dogumda vurulmadi onu normal yaptimm
Shnern MiracAlpinveUmutunAnnesi cok bu beter canim hani bayilacak mi oluyoruz hani bide sureklimi yoksa araliklimi geliyor oda nasil oluyor ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Shnern benimki bayılcak gibiydi terliyosun miden bulaniyo afersin lagman yapildigi icin tuvaletin geliyo sürekli .once araliklarla geliyo sonra sıklaşıyoo