Merhaba kızlar sizinle doğumumu paylaşmak istedim. Aniden kanamam oldu daha vardı fakat bizimki biraz erkenci hemen dünyaya gelmek istedim 34 haftalık doğum yaptım. Bebek eşi önde olup rahimime yapışmış yırtılma oluşmuştu bu yüzden hemen Sezaryene alındım biraz zor geçti ama kucağına alınca çok farklı unutuyorsun o acıyı.. Şuan kızım küveste prematüre ve kanında enfeksiyon çıktığı için ama bunada şükürler olsun.. Anne olmak sorumluluk istiyor ama çok güzel bi his Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Darısı siz annelerin başına.. 🥰🥰🥰