CivcivVeAnnesi35 Damlaserkan 18+1 olduk 🤗 karnımın kaşıntısı hariç çok şükür güzel gidiyor. Sizin nasıl gidiyor? ☺️
Livanur22 Damlaserkan 19+2yim ben şuan, karnım değil ama benimde göğüslerim çok kaşınıyor neden bilemedim bazen gece kaşınıyo bi bakmışım sabah çizikler olmuş o derece kaşımışım
MehtapGkmn Damlaserkan 18+4 olduk bizde şuan bi sıkıntı yokta sabahları felaket mide bulantım kusmalarım oluyo ilk 3 ay iyiydim 4aydan snra başladı
Damlaserkan CivcivVeAnnesi35 ayyyy canım benimde felaketti badem yagı aldım cok iyi geldiii hiç kasınmıyor benim bulantılarım hala devam insallah gecer diye bekliyorum
CivcivVeAnnesi35 Damlaserkan benimde doktorum badem yağı ve kakao yağı önerdi bugün aldım ama aktardaki adam badem yağı çok kullanma dedi niye öyle dedi bilmiyorum annem de bana hamileyken badem yağı kullanmış çok şükür bir sorunum yok 😂😂
Camlicagizem MehtapGkmn Aynı durumu yaşıyorum sorun bende sanıyordum sayılı istifra etmişimdir ama son zamanlarda yemek yesem de yemesem de bulanıyor aç tuttum olmadı tok tuttum olmadı şaşırdım iyice