Kubraalp 2 senedir çocuğum olmayacak diye her gün ağlarken şimdi kavuşmama 99 gün kaldı. Rabbim tüm isteyenlere imanlı sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah😊
Deletedmom_85 Kubraalp ay aynı durum bende de var. 2 sene neredeyse az ağlayıp zirlamadim bebeğim olmuyor olmayacak diye. Yarın detaylımız var çok heyecanlıyım. 20 güne bende 99lara düşüyorum inşallah. Sağlıkla kavuşalım yavrularimiza🥹🥰