sekerinannesi_ Kızlar daha bugün 32.haftama girdim. Şu an başım resmen çatlıyor diyebilirim. Migrenim var. Son aylarda ilaç kullanımı zararlı diye okumuştum bir yerde. Parol içsem bir zararı olur mu? Parol kaçıncı haftaya kadar içilebilir?
Sultannbstrk sekerinannesi_ canımm tansiyonuna da baktır muhakkak benimde migrenim var ağrının ondan olduğunu düşünmüştüm meğerse tansiyonum yükseliyormuş
sekerinannesi_ Sultannbstrk sabah ona da bakayımm ama migren ağrısını biliyorum soldan soldan girdi 😓tavsiye için teşekkür ederim 🙏🏻
Sultannbstrk sekerinannesi_ rica ederim yani hangisi hayırlısı ise o olsun diyeyim migren çok berbat maalesef ki tansiyon da riskli ama ben ilaç kullanmıştım kontrol altına alınıyor
sekerinannesi_ Azra41 şu an elimde yok maalesef 🙈parolu merak ettim kullanılır mı bu haftalarda acaba diye
gokcetugumm 32 haftadayim bende de baş ağrısı olmaya başladı namaza egikdikce daha çok ağrıyor hatta sürekli de yattım neredeyse bu hafta inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza parol serbest ama içebilirsiniz 💐
sekerinannesi_ gokcetugumm Amin inşallah🙏🏻Size de çok geçmiş olsun. Dualarınızda bana da yer verirseniz çok sevinirim🌸
Busraa-aa 2 tane bile içebilirsiniz ablamda sizin gibiydi kendisi sağlıkçı hatta. İçin gözünüzü bir yazmayla bağlayın sessiz bir yerde uyuyun iyi gelicek inşallah geçmiş olsun 🌸
peksimetya sekerinannesi_ ben de bugün kontrole gittiğimde aynı şeyi sordum migrenim var ve bu mevsim geçişleri beni mahvediyo 🤦🏻♀️ parol içebiliyorum sadece ilk gebeliğimde de kullanmıştım teyit ettim tekrar. Bu arada ense kökünğze buz tutun biraz ve sessiz karanlık bi odada gözlerinizi kapatın. Hatta yanınızda olan birine ense kökünüzün olduğu yere masaj yaptırın sakinleştirir. acil şifalar diliyorum
Baby07 sekerinannesi_ 4 saat arayla parol içilebilir. Birde eğer için rahat etmiyorsa ilac içince sade soda veya kahve iç anında kesiyor. Yada taze zencefil varsa onu ye oda iyi geliyo