Kızlar selam herkese bugün 37+4de muayene gittim dr çatıya baktı iki parmağıyla dönmüyor dedi haftaya tekrar bakacam dedi sezaryen olabilir dedi vende düşünmüyorum dedim bebeğin başıda küçük biraz belki olabilir dedi kendinden emin olmayacak bir tavırla sezaryen yanlısı gibi geldi bana yaklaşımı çünkü doğum anında belli olur herşey beklenilebilir riskli bir durum yoksa ve dahi rahim ağzı açılması için işte hurma ahududu çayı vb herhangi bir öneride bulunmadı Suat dışında çok tereddütte kaldım normal doğum istiyorum ilk gebeliğim sürekli evde egzersiz yapan aktif bir gebeyim benim durumumda olup normal doğum yapan var mıdır özele gidiyorum bu arada😒